۸ روش سابق دستگاه لیزر که دیگر کار نمیکنند

معرفی ۸ روش سابق و از کار افتاده دستگاه لیزر
Introducing دستگاه لیزر تهران – school SEO methods that work no more

شیوه های دستگاه لیزر که دیگر موءثر نیستند


متاسفانه به طور وسیعی شاهد این هستیم که هنوز تنی چند از این طریق ها به وسعت خیلی متعددی استفاده میگردند . مشکل از جایی شروع میشود که وقت و هزینه زیادی می بایست برای اجرای این تکنیک های دستگاه لیزر صرف شود . . . وقت و هزینه ای که بازخوردی نخواهد داشت .

در‌این پست قصد داریم این نحوه های کهنه ی دستگاه لیزر را معرفی کنیم و مشاجره کنیم که چطور اون ها رو جایگزین کنیم .

۱ – توجه بوجود عبارات اساسی طولانی تر از تجربه کاربری

نادر یا این که فراوان , در کاوش های خود در گوگل میبینیم که یک سایت عنوان خود را به این شکل قرار داده : دستگاه لیزر | دستگاه لیزر ی وب سایت | باصرفه سازی سایت | باصرفه سازی | با صرفه سازی وبسایت

تالیف مدل های نختلف کلمه ها حساس در تیتر و بی مضمون‌

عالی نقص‌ این کار چیست؟ به وضوح واضح است که در تایتل برای واژه و کلمه دارای اهمیت دستگاه لیزر اسپم انجام شده . ممکن است این مسئله از حیث گوگل خیلی اسپم بزرگی تلقی نشود و به درجه تارنما در کاوش های گوگل مستقیما آسیبی وارد نشود . البته ما تحت عنوان دستگاه لیزر کار می‌دانیم که بخش مهمی از دستگاه لیزر در سال ۲۰۱۷ مربوط به عکس العمل کاربران نسبت به تارنما هاست . من تحت عنوان فردی که قرار است سایتم را برای باصرفه سازی و دستگاه لیزر به دست یک کمپانی بسپارم , با دیدن این تیتر کاملا منصرف می شوم و روی فیض ای که عبارت ( دستگاه لیزر | بهینه سازی سایت برای موتور های کاوش با قیمت های مطلوب ( را به عنوان تایتل انتخاب کرده کلیک می کنم . اینجاست که تفاوت تولید می گردد . عملکرد فرمائید تا ارگانیک اخلاق و رفتار کنید . به گفته گوگل , باید وبسایت خویش را برای کاربران و بازدید کنندگان باصرفه سازی فرمائید نه برای ربات های گوگل .

بحثی که در اینجا ساخت می شود این است که ( تا قبل از این گفته شده شده است که استفاده از لغات اساسی در تیتر برگه تاثیر زیادی داراست . ( بیایید کمی طولانی تر روی این موضوع تمرکز کنیم . وجود لغت ها با اهمیت در تیتر برگه از نظر دستگاه لیزر کلیدی است و سیگنال مرتبط بودن نوشته را به گوگل می دهد .

اما آیا وجود یک ( دستگاه لیزر ( و ( باصرفه سازی ( در تیتر کفایت نمی کند؟

میشد به جای استفاده تکراری از این کلمات در تایتل کاغذ , آنها‌را به نحوی استاندارد و ارگانیک در عنوان , متن و بخش meta description در اختیار بگذاریم .

خیالتان را راحت کنم , به کارگیری ارگانیک از کلمه ها دارای اهمیت در عنوان تعدادی سال است که به شکل وسیعی بر موردی که موقعیت اسپم دستگاه لیزر داراست ارجحیت دارد و برتر است .

۲ – قرار دادن تعداد زیادی لینک از صفحه ها داخلی وب سایت به صفحه ها داخلی دیگر

یک‌سری سال گذشته دیده شد که سایتی در سکو خیلی پایینی در کاوش های گوگل جای‌دارد . آن تارنما با قرار دادن تعداد متعددی پیوند داخلی سکو خودش را در موتور های جستجو بالا آورد و ترقی زیادی کرد . امروز این کار را سفارش نمی کنیم .

وجود لینک و پیوند داخلی بیش تر از حد

فرض فرمایید که در یک کاغذ از تارنما , قرار است لینکی به کاغذ ای دیگر ساخت شود . در شرایطی که این لینک به برگه ای دارای ارتباط , عالی درج شده و دارنده دستگاه لیزر در‌حد دلخواه باشد و طوری باشد که خواننده پس از وصال به آن پیوند واقعا به کلیک کردن روی آن تفکر کند و با ورود به آن صفحه , مقاله زیاد مفیدی که با همان ورقه اولین دارای ارتباط است به دست آورد , این کهر فراوان عالی و کاملا درسمت با صرفه سازی وب سایت خواهد بود .

وضعیت برعکس این است که لینک صرفا برای جلب اعتنا موتور های جستجو باشد به این صورت که محتوای دو پیج از وب سایت به هم ارتباطی نداشته باشند یا این‌که لینک به طور نهفته قرار داده شده باشد , نه , این داستان را به شدت نقض می کنیم و می بایست مراقب باشید و منتظر پنالایز شدن باشید .

۳ – بهینه کردن هر برگه از تارنما برای یک کلمه اساسی

خیر غلط نکنید ! اینجا غلط از ماست که نمی توانیم عنوان کوتاه و قابل قبولی برای این بند پیدا کنیم به دلیل آنکه حقیقتا گسترده و عمیق است .

عمده توضیح می دهم . فرض نمایید یک سایت برای کلمه ها ( باصرفه سازی وب سایت ( , ( دستگاه لیزر ( , ( دستگاه لیزر ی وب سایت ( و غیره , هریک یک صفحه ایاد کند . دلیل این کار از لحاظ این شخص این است که خوبتر است کل یک کاغذ را برای یک کلمه و واژه مهم با صرفه کنم تا هریک چه کاوش شد ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *